Огляд матеріалівм ТМ Lesia Zgharda

Привіт наші дорогі читачі. Сьогодні з вами Адріана і я хочу запропонувати вашій увазі огляд товарів українського виробника товарів для скрапбукінгу ТМ "Lesia Zgharda" . Товари даного виробника представлені в нашому магазині "Скрап Лавка"  у великому асортименті і кожен зможе підібрати щось до власного смаку, потреби та настрою.

ТМ "Lesia Zgharda" - це найбільший виробник високоякісних штампів в Україні. Продукція даного виробника це перш за все висока якість, міцність та надійність. Чи не найважливішою радістю для скрапера є те, що штампи володіючи всіма ознаками гумових штампів (висока деталізація та міцність) мають таку вагому перевагу, як прозорість. Фантастика, скажете ви. Ні, лише високоякісний продукт українського виробника доступний кожному.
Влітку я почасти творю на балконі. Шелест листя та спів пташок дуже надихають. Неодноразово мої штампики там залишалися на день-два. Яким ж великим було моє здивування коли штампи інших виробників змінили структуру, колір та якість відтиску. Штампи ТМ "Lesia Zgharda"  не бояться сонячних променів. Я вважаю, що це також мегаперевага для бажаючих скрапити на природі, балконі чи веранді. Сміливо можете брати улюблені штампики з собою на відпочинок і насолоджуватися створюючи свої шедеври.
Для того аби користуватися фотополімерними, акриловими чи силіконовими  штампами необхідно придбати прозорий акриловий блок, а краще декілька різних розмірів. Запрошуємо вас визначитись з тим, які саме акрилові блоки вам потрібні та запрошуємо у розділ "Різних інструментів" в нашому магазині.
Також хочу розповісти про прозорі плівки з нанесеним принтом -  оверлеї.
Оверлей - це прозора плівка на яку нанесено зображення. В асортименті ТМ "Lesia Zgharda" можна знайти як чорний варіант, так і кольоровий, а зовсім скоро в нашому магазині появляться такі новинки як червоні, золоті, зелені та срібні оверлеї. Знайти Оверлей від ТМ "Lesia Zgharda" ви можете в Оверлеях. Ще трішечки і вже зможете бігти купувати скрапрадості, а поки я ще хочу розказати чим ж кріпити до робіт цей чудо-декор оверлей. Найбільш універсальний засіб і найменш помітний це Лак для создания глянцевого эффекта Ranger - Mini-Glossy Accents. Слід нанести цяточку Глоссі у задрукованій частині оверлею. Таким чином  ви надійно зафіксуєте свій декор. Також можна використовувати двосторонній скотч, а якщо ідея дозволяє то навіть термопістолет (тільки обережно не розплавте сам оверлей, використовуйте незначну кількість клею). Дуже зручно також ту частину оверлею яка заховається під інший декор закріпити степлером. 
Також ТМ "Lesia Zgharda" у своєму асортименті має папір. Його ви можете знайти в нашому магазині. Говорячи про папір особливу увагу хочу звернути на "Золоту колекцію".  Даний папір ви можете знайти у розділі паперу від Lesia Zgharda, а я розповім про тонкощі роботи з ним, адже він не такий простий яким видається на перший погляд. Золотий папір володіє такою чудовою особливістю, як можливість тонування.
Алкогольні чорнила, пастель, Дістреси, спреї... на що вистачить фантазії. А я запрошую  поглянути як я затонувала цей папір алкогольними чорнилами.
Також маю бажання розповісти про трафарети від LZ.
Прозорі та зручні у роботі. Прості геометричні форми - саме те що потрібно мати у хом*ячих запасах кожному скраперу.

Особисто я горда, що в нас є український виробник з таким рівнем якості продукції. Дякую всім хто дочитав мій огляд. Сподіваюся, що змогла вас надихнути. А наостанок хочу показати декілька своїх робіт виконаних з матеріалів ТМ "Lesia Zgharda".

В огляді були використані фотографії Tanya SonataJoy.

Комментарии

Популярные сообщения